Antiparazitika pre psov

Doprajte svojmu psovi úľavu od nepríjemných parazitov s našou ponukou antiparazitických prípravkov. S našimi antiparazitikami pre psy môžete ochrániť svojho psa pred kliešťami, blchami a inými parazitmi a užiť si pokojnú prechádzku v prírode. Vyberte si z našej ponuky výrobkov od renomovaných výrobcov a poskytnite svojmu psíkovi najlepšiu starostlivosť. Sme tu pre vás, aby sme vám pomohli chrániť vašich najlepších priateľov pred nežiaducimi parazitmi.

Produkty pre liečbu napadnutia kliešťami a blchami u psov. Liečba svrabu a iných kožných ochorení. Možno neviete, že váš maznáčik má blchy, pretože sa rýchlo presúvajú medzi hostiteľmi, a väčšina ich životného cyklu prebieha mimo tela Vášho psa. Medzi skoré príznaky môže patriť prehnané škriabanie alebo olizovanie, alebo môžete spozorovať podráždenú pokožku, čierne škvrny alebo skutočné blchy a kliešte.

Chrániť svojho psa pred nežiaducimi parazitmi je dôležitou súčasťou starostlivosti o jeho zdravie a pohodu. Naša stránka ponúka škálu antiparazitických prostriedkov, ktoré pomôžu zabrániť infekciám blchami, kliešťami a inými vonkajšími parazitmi.

22 položiek celkom

Cena